Wednesday, September 28, 2011

Intelligent & Smartest FIL

Memang respect sangat lah kat Father In Law aku. Dalam usia 78 tahun semangat dia memang tinggi. Yesterday masa aku & hubby gi lawatnya di hospital, aku terperasan ada sebuah buku dimeja. Ingatkan buku apa lah then bila aku belek-belek, terkejut beruk bila lihat buka Mathematics For Student Of Engineering And Applied Science. Buku tu dibelinya pada tahun 1956, masa dia study Engineering. Yang pelik masuk wad pun dia boleh usung buku tu.

Then aku tanya kenapa masih baca buku itu, dia boleh jawab dia taknak otak jadi beku, dia nak otak sentiasa berkembang. Aku yang 30an nie pun dah malas nak pegang buku-buku ilmiah (majalah mingguan wanita bolehlah...hehehe) tapi dia yang telah usia senja macam tu pun masih ulat buku. Memang aku kagum sangat - sangat kat dia. Then aku mintak le permission nak snap pic dia bersama buku itu sebagai kenang2an, bukan main sporting ajer dia posing....





He was very knowlegable in the engineering field
Papa u are great
!!!


No comments:

Post a Comment