Tuesday, December 14, 2010

~ Plus One Members Day~ Senheng

Weekend yang lepas aku & hubby ke Senheng Di Kajang. Tujuan utama pergi untuk redeem points sebelum ianya expired 31/12 ini. Berbaloi juga le sebab tak perlu pay full price untuk certain-certain item. So we all decide untuk redeem stand fand & dvd player. We all just pay RM 208 untuk dua item ini. Actually dvd player ini bukan untuk aku sebab we all dah ada yang ini aku nak beri as gift untuk one of my good friend di Rawang yang just married. Bila dah berlegar-legar dalam kedai tu mula lah tertarik kat benda-benda lain. Then we all buy emergency light & camera tripod.



Then aku nekad lagi nak membeli....new camera pulak. Mulanya hubby membebel jugak kata membazir but lepas aku explain kat dia elok-elok dia diam je. Btw camera aku yang sedia ada ini dah nak masuk 5 tahun pun. Lagipun camera tu aku dah kerap guna untuk personnel/urusan office. That why terfikir better beli another one khas untuk vacation.

Selepas mendengar penjelasan dari guy Senheng, aku memilih camera Sony DSC-TX5 malangnya aku perlu tunggu another 1-2 week sebab camera yang aku choose tak ada stock kat situ mereka kena order dahulu, yang ada colour black & red but pilihanku silver. Ok once dapat camera baru akan aku update lagi ya...Huhuhu!




No comments:

Post a Comment