Monday, December 27, 2010

Manjakan Tubuh @Paruna Aromatherapy Spa

Friday aku bercuti rehat untuk urusan bank then selepas selesai semua urusan aku ke Paruna Aromatherapy Spa di Taman Samudera Gombak. Tujuan utama ke situ adalah untuk membuat rawatan resdung then pemiliknya Kak Tiffah menyarankan aku untuk try rawatan spa pula, tambahan kini ada promosi sempena cuti sekolah lalu aku pun mencuba. Ialah sesekali nak jugak manjakan tubuh yang kelesuan dek tugas-tugas pejabat.


Paruna Aromatherapy Spa


Rawatan Resdung Buah Pala Aromatherapy
10 batang yang digunakan diwajahku




Pemilik Paruna Aromatherapy Spa Kak Tiffa sedang membuka tab sauna untukku
syok sangat masuk sauna ni
berpeluh betul n lenjun



Body scrub forest secret...
body discrub dengan garam bukit+ minyak ginger
kulit lembut bak bayi




Mandi susu aura seri....
sungguh menyegarkan




Facial treatment...
berseri muka

Aku juga mencuba pupur massage disini iaitu urutan seluruh tubuh dengan minyak aromatherapy yang mana ia dapat merehatkan minda & tubuh. Betul-betul terasa fresh selepas selesai rawatan. Bagi mereka-mereka yang ingin mendapatkan rawatan disini bolehlah menghubungi kak Tiffa di talian 03-61881455/010-2037954. Harganya memang berpatutan.

No comments:

Post a Comment