Thursday, June 3, 2010

EZ Cleaner Services - Part Time Maid

Last saturday, aku mengambil perkhidmatan maid dari cleaner services sebab regular part time maid aku balik kampung. Awal pagi mereka dah hantar pekerjanya. Girl yang mereka hantar tu budak indonesia berasal dari Bali. Ok jugak lah dia buat kerja-kerja rumah but tak secekap regular part time maid aku tu @kak Laras. Maybe sebab girl ni muda lagi kan & first time pulak tu datang kerja kat rumahku lain le if Kak Laras dia dah biasa kerja dengan aku.

If Kak Laras, aku tak payah nak ajar-ajar & tak payah aku nak mengawasi dia. Tapi dengan girl ni terpaksa jugak le dok mengawasi ajer sebab ialah kita tak tahu lagi kan hati budinya tambahan baru kenal. So kena lah lebih berhati-hati. Kira ini First time lah aku guna Perkhidmatan Ez Cleaner Services. Ratenya RM 50 (utk 4 jam) for house cleaning. Berpatutan jugak lah pricenya.



Living Hall...



Master Bedroom..

No comments:

Post a Comment