Monday, April 19, 2010

B' Day Boy...Muhammad Nazreen Danish!

Saturday bebaru ni aku n hubby ke rumah cousin bro aku di Selayang. We all ke sana celebrate birthday anak sulong cousin bro aku, Muhammad Nazreen Danish @ BOY. Actually birthday boy last week 09 April tapi memandangkan father & bro aku dtg rumahku last week so tak dapat nak pergi tu yg we all pergi this week.

We all buy cake n order Pizza 3 kotak (ayam, beef & seafood). Seronok sakan tengok budak-budak tu makan. Aku n hubby gave boy book's as birthday gift. For info masa bujangku di rumah mereka ni le aku stay sejak aku ke KL sambung study hinggalah masuk alam pekerjaan. So memang rapat sangat le dah macam darah daging sendiri. Boy's ni pun close sangat-sangat dengan aku. Walau kini selepas bergelar isteri aku tak stay dengan mereka tapi setiap minggu sure 1-2 times aku akan call borak-borak dgn boy & adiknya dan pergi melawat mereka bila kelapangan.





My Dear Boy,
Happy 6th Birthday!
Hoping Your Future Is As Bright As The Candles On Cake.
Luv u Alway's:
Aunty Jihan & Uncle Sham

No comments:

Post a Comment