Monday, March 29, 2010

Gardener

Yesterday petang, aku n hubby decide untuk membersihkan our mini garden sebab dah panjang grass2nya...sakit mata memandang. Macam biasa we all call our gardener, one pakistan man...dah banyak kali le dia datang rumah aku potong rumput tapi sehingga ke saat ini aku masih tak boleh nak hafal nama dia sebab pelik benor bunyi nama dia tu.

Senang berurusan dgn gardener@pakistan man ini..Once kita call dia sure tak sampai setengah jam dia dah terpacak dengan motosikalnya depan pagar. Biasa dia just cut grass ajer yang lain-lainnya we all akan buat lah. Semalam hubby aku yang dok kemas sorang-sorang. Aku tak larat nak buat sebab dah kepenatan sangat buat kerja-kerja rumah. Kesian pula rasanya.. Next time le I tolong U ya Dear!




Gardener yg tengah bz cut grass



Sejuk mata memandang...

No comments:

Post a Comment