Tuesday, December 29, 2009

My Part Time Maid

Sunday lepas aku spend masa di rumah sehari suntuk. Part time maid aku datang untuk membersihkan rumah. Aku kenal akak ni sejak tahun lepas bulan Disember. Kira dah genap setahun le aku kenal dia. Namanya Laras, asal dari Indonesia. Tapi dia dah lama menetap di sini. Selalu dia akan datang dalam jam 10 pagi n balik jam 6 petang. So far aku tengok dia rajin n also kerjanya kemas & bersih. Aku pun panggil dia tak selalu dua bulan sekali baru aku panggil itupun sebab tak larat le nak panjat-panjat nak mengelap cermin n kitchen cabinet. If badan aku ringan ok jugak le nak panjat-panjat tapi body yg berat ini tak mengizinkan aku utk panjat2...he he he, kan jatuh satu hal pulak. So better le aku upah part time maid ni ajer.










No comments:

Post a Comment