Wednesday, December 2, 2009

Tetamu ...

08 November...aku masak2 kat rumah sebab ada tetamu penting nak berkunjung ke rumah aku memandangkan pada hari raya mereka tak berkesempatan nak dtg. Aku memasak " MEE KARI". Mulanya risau jugak takut tak sedap ialah biasa masak sikit2 ajer ni kena masak untuk anggaran 12 org. But alhamdulilah sedap jugak mee kari aku.

Aku kenal keluarga ni masa aku bekerja di Rawang. Kebetulan Uncle Ashari bertugas satu pejabat dengan aku. So dari dia lah aku kenal adik beradiknya yang lain seterusnya dari mereka le aku mengenali Hubby aku. Aku memang berterima kasih sangat2 pd mereka. Mereka terlalu baik & menganggap aku mcm saudara mereka sendiri. Pada majlis pertunangan dan perkahwinan aku pun mereka sanggup datang ke Johor Bahru.




To Uncle Ashari, Aunty Habibah n Aunty Mariam :
Thanx For Everything!




To Dua Pupuku Aszuin Binti Alwi :
Terima kasih Win... kerana datang ke rumah tata@kakak...menolong apa2 yg patut. HE HE HE!


No comments:

Post a Comment