Wednesday, March 18, 2009

Eppy BirthDay To Me

18 March...hari lahir aku yg ke 3X...hee dah makin tua le.Tahun ni aku potong cake sampai 3 kali, mengalahkan budak2. he..he..he.



Cake pertama ni celebrate masa percutian di Desaru JB pada 08 March lepas, kira ni advance birthday punya cake lah. Kebetulan untuk family Allahyarham Haji Mohd Kassim (atuk aku) ada 3 org yg besdaynya jatuh pd bulan ini...iaitu pakciku@Sharif, aku & also cousinku@Basirah yg tengah study kat UPM....yang bestnya tarikh2 kelahiran kami agak menarik. Seorang 08, aku 18 dan seorang lagi 28....
08 , 18 & 28


Cake ke2 ni pula hubby aku beli semalam. Ada cerita menarik disebalik cake ini. Semalam after work hubby aku singgah di kedai cake n buy, then sampai dirumah dia memaklumkan padaku tepat jam 12, 18 March dia nak aku memotong cake celebrate bersama le gituuu. So tunggu punya tunggu detik 12.00...kami tertidur. Sedar-sedar dah 5.30 pagi. Langsung tak jadi nak memotongnya. So must wait after go back home today. Anyway ...Thanx Dear for Nice Cake!


Cake ke3 ni pula baru aku potong sebentar tadi di office. Office aku nie every month ada sambutan hari lahir. Kebetulan bulan ni ada 3 staff yg menyambut besday. Aku, Kak Ida 15/3 & Yus 17/3.


So dikesempatan ini aku nak wish semualah yg celebrate BESDAY pd bulan MARCH..
Happy Birthday ...May all your dreams and wishes come true!


No comments:

Post a Comment